cement board iran

cement board iran

تهیه ،تولید ، فروش و اجرای فایبر سمنت برد و ملزومات
cement board iran

cement board iran

تهیه ،تولید ، فروش و اجرای فایبر سمنت برد و ملزومات

لایه بخار بند

Tyvek  محصولی است ساخته شده از الیاف پلی اتیلن بافته نشده . بسته به انواع آن ( Water Barier , Vaper Barier ,Air Barier ) لایه Tyvek  اجازه  عبور عناصری مانند آب ، بخار، یا هوا از یک سو به سوی دیگر را نمیدهد . 



طبق گفته های شرکت Dupon  الیاف تشکیل دهنده این محصول بین 5 تا 10 نانو متر قطر دارند ( مقایسه شود با موی انسان که 75 نانومتر قطر دارد ) . الیاف ابتدا به صورت نامتوازن ( Flexi Filament ) در هم تنیده میشوند و سپس با یکدیگر یک لایه پیوسته ایجاد میکنند . محصول تولید شده بسیار محکم بوده و به راحتی با دست پاره نمیشود ، ولی میتوان با قیچی و یا چاقو آن را برید .

شیت های بزرگ تای وک معمولا به صورت پوشش هوا بند و بخار بین در سیستم های خشک ساختمانی استفاده می شود . ولی موارد مصرف دیگری هم دارد که به چند نمونه اشاره می شود . 

سرویس پست ایلات متحده  و همچنین سرویس پست بین الملل Fe Dex از تای وک به عنوان پوشش بعضی از بسته های سفارشی و پیشتاز خود استفاده می کنند . 


بخاربند


نیوزیلند از سال 1986 تا 1999 از تای وک برای گواهی نامه رانندگی استفاده می کرد .

لباسهای یک سره Tyvek  ( معمولا به رنگ سفید ) اغلب توسط مکانیک ها ، کارگران صنایع نفت و گاز ، نقاشها ، نصاب های عایق ها ، و تکنیسین های آزمایشگاها و اتاق های تمیز ( در صورت نیاز به لباس یک بار مصرف ) استفاده می شود . همچنین از این لباسها در شرایط مشکوک به الودگی به آزبست و رادیو اکتیو و ...  در سطح پایین ( خفیف )  استفاده می شود .